PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ورژن جدید هک گوشی Helloox2.04 Signed ولیست گوشی های هک شده و نشده

™TiTAN
2010-03-22, 01:42 AM
Helloox2.04-Beta-Signed

سورپرایز :ورژن جدید هک گوشی Helloox2.04 Signed

همراه لیست گوشی های قایل هک و غیر قایل هک با این روش

لیست گوشی های هک شده و نشده ضمیمه شد

دوستان تست کنند و جواب را در این بخش درج کنند

اموزش تصویری هک :

http://up.*************/2161/1269297266.gif

This simple tutorial will explain how to hack your Nokia devices Safely and Easily using the most recent version of HelloOX 2 for Symbian! I am also going to point out some precautions that you should take before and during the hacking process. Also, before you hack you should know what HelloOX 2.0 is and if it is at all needed to actually Hack your phone.
So do you really need Hacking and Modding your phone? The answer to this is not really straight-forward and there is always a risk with hacking your devices. In general terms you should only hack your Nokia devices that are based on Symbian OS S60 Feature Pack 1 (FP1), Feature Pack 2 (FP2) and Feature Pack 3 (FP3) if you want to bypass the restrictions set by your device’s Firmware when installing any applications, games or themes on your Nokia.
Hacking also eliminates all sorts of Certificate errors that most people frequently faces during the installation of apps and games that are unsigned. It also enables your Firmware to install many unsigned apps directly on your device.
If you already do know how to Sign your applications, games or themes and you have your Certificate and Key File with you then you can download and install the unsigned Helloox application and install it on your devices after signing it. I personally do not recommend hacking as it is usually not necessary and if you are satisfied with your current Symbian operating system’s built in feature. However, if you are certain that you want to learn how to hack and do all the advanced stuff with your phone and skip all the signing issues altogether then this tutorial is for you.
The basic question here is that – What exactly is HelloOX 2 for Symbian?
Well the basic answer is that Helloox is a standalone Symbian 3rd edition and 5th edition supported application which simply removes the security measures installed on your device by the manufacturer or network operator. Hacking your smartphone enables you to unlock some amazing hidden features (including installation of some unsigned apps), functions and security rules on your phone which may not otherwise be available to you on any stock devices.
Hacking your phone is only recommended by me if you want to install loads of applications and games that are built to perform extremely complex functions and comes with powerful features.

HelloOX Nokia Symbian Themes

Process:

The process to successfully hack your Nokia devices is actually an one step process but it does have a couple of pre-requisites before you can install it on your phone. The Prerequisites that I am talking about are listed below.
Prerequisites of Helloox:
Hacking through Helloox requires the Helloox 2.0 sis Installer.
Obviously! Without this file you cannot proceed with the hack at all. Something else you should know – In many other sites you may see that the installation procedure is different than us and that is because prior to version 2, Helloox – needed the installation of two different files (both FP1 and FP3 devices needed the installation of 2 files – MapDrives and Helloox, whereas FP 3 devices needed an additional patch called InstallServer) but the new Helloox version 2 (and above) only requires you to install a single file. So don’t feel confused – with this guide you are following the right and updated version!
Hacking through Helloox require your very own IMEI specific, Certificate and Key File!
If you have your developer Certificate and Key File to sign your applications already then you are ready to proceed, otherwise you will have to get your IMEI specific Certificate and Key. To get your certificate and key files you can follow the post I made about Getting Your Certificate and Key File Instantly (This is Recommended!) or if you feel confident enough – then simply sign up with this site here or on this site here to get your Cert and Key.
First Download all the files needed for hacking your Nokia symbian phone. I have provided an all in one download below:

Download All in One Signing Tools

The Download above Includes:

2 Different Signed Versions of Helloox 2.03 (latest versions).
1 Unsigned Version of Helloox 2.03 (latest version).
1 Signed version of Helloox 2.04 (beta)
ROM Patcher Plus (2 Different Versions including Lite & Full without pop up)
Install Server for FP2 devices.
A complete visual guide to hacking the 5800 XpressMusic with patches, JAF firmware flasher & other related tools.
Additionally you can also choose to only download (below) the signed & unsigned versions of Helloox only – they are direct downloads and are much small .SIS or .SISX files.
Helloox Version 2.03 Signed:

Helloox Version 2.03 Signed (alternate):

Helloox Version 2.03 Unsigned:

Helloox Version 2.04 Signed (Beta):

Lastly, I am also including some of the previous versions of Helloox which includes Helloox version 1.03, version 2.02, version 1.01 & mapdrives along with Leftup Certificate and Key files.

Older Versions

There are several precautions you should (highly recommended) take before trying to do anything related to hacking your devices. I am listing the important ones below -
Precautions BEFORE the Helloox Installation:
Fully Charge your Battery and keep your charger nearby after the charging is complete.
Stop all the running apps from your Symbian your Symbian device. Many apps do not appear on the running applications list, you can use any Symbian task managers to kill them manually.
If possible, please take a back up of your mobile using Nokia PcSuite. Make sure that you make a complete back up and once done – store it on your PC (not your phone).
If possible, make sure your Firmware version does support installing Helloox. You can do this by finding out about your firmware version using Nokia Software Updater and then Googling your Firmware version with the keywords Helloox in Google Search.
Make sure that your phone Symbian OS is running on either the 3rd edition OS or the 5th edition OS version.
Make sure that your Helloox supports your FP (Feature Pack). Helloox supports FP1, Fp2, Fp3 and FP5 Devices.
Make sure that you have all the needed files for the hacking process.
If possible, take your phone services offline momentarily during the entire installation process.
Make sure that you follow this tutorial for avoiding mishaps and accidents.
Precautions DURING the Installation Process:
Make sure you do not run any other application when doing the installation of Helloox or any of its related files.
Make sure you install the files in the correct order as described in this tutorial or guide.
Make sure you never cancel the installation of Helloox during the installation process, this can seriously hamper your phone’s features. If at any point you feel that the installation is taking a bit too much time – then wait a bit more! It will finish – trust me!
Here is a general rule of thumb – the entire process of installing Helloox should not take you more than 3 minutes in general – but there are also a very few reports that it took over 20 minutes to install completely. So do not panic if you realize it is taking you a bit more than the usual time it takes it install properly.
Hacking is really a very simple, straight forward process and most people simply needs to install Helloox 2 to get it over with. The tag “Hacking” implies something difficult but I can assure you that it is not at all complicated in any way.
The Helloox 2 Compatilibity Chart:

لست گوشی های هک شده و نشده

The compatibility of Helloox 2 depends quite a bit hon your firmware version of the Symbian OS Smartphone. I have tried to make a simple list of all the compatible smartphones that are known to work with Helloox 2:
Nokia 3250, Nokia 5230, Nokia 5320 XpressMusic, Nokia 5530 XpressMusic, Nokia 5630 XpressMusic (up to 012.020), Nokia 5700 XpressMusic, Nokia 5730 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic (up to 31.0.101), Nokia 6110 Navigator, Nokia 6120 Classic, Nokia 6121 Classic, Nokia 6124 classic, Nokia 6210 Navigator, Nokia 6220 classic, Nokia 6290, Nokia 6650, Nokia 6710 Navigator (up to 021.013), Nokia 6720 classic (up to 12.008), Nokia 6730 classic (up to 022.001), Nokia 6760 slide, Nokia 6790 Surge, Nokia E50, Nokia E51 (up to 300.34.56), Nokia E52 (up to 021.013), Nokia E55 (up to 021.013), Nokia E61, Nokia E61i, Nokia E62, Nokia E63, Nokia E66, Nokia E65, Nokia E70, Nokia E71, Nokia E71x, Nokia E72, Nokia E75 (up to 110.48.125), Nokia E90 Communicator, Nokia N71, Nokia N73, Nokia N76, Nokia N77, Nokia N78, Nokia N79, Nokia N80, Nokia N81, Nokia N81 8GB, Nokia N82, Nokia N85, Nokia N86 8MP (up to 11.043), Nokia N91, Nokia N91 8GB, Nokia N92, Nokia N93, Nokia N93i, Nokia N95, Nokia N95-3 NAM, Nokia N95 8GB, Nokia N96, Nokia N96-3, Nokia N97 (up to 12.0.026),Nokia X6, Samsung i8510, Samsung i8910/Omnia HD and Sony Ericsson Satio/U1/U1i.
If you are lost within all the phone models listed above then here is a table showing the model numbers along with their firmware models that are supposed to work. The following chart will be updated as much as possible and it includes all the Nokia Firmware releases that are tested for Symbian hacking.
The Nokia Firmware Compatibility Chart:

Helloox 2 – What Does It Do?

So what does Helloox 2 actually do when you install it on your smartphone? Simple – it first maps your drive, allows itself to unzip the contents automatically on the virtual ROM drive (which previously was done manually), it then activates its built in file system and unmaps the drive. Once this is done it installs the root certificate which allows the device to change the built in or default set of rules.
Some Common Issues & Solutions:

Issue #1: When running Helloox, installation freezes with a display message of “Installing Root Certificates“.
Solution: In case your installation or application freezes when “Installing Root Certificates” (“Mapping drive…” -> “Unpacking file…” -> “Activating file system…” -> “Unmapping drive… -> “Installing Root Cert…”) all you have to do is cancel the existing Helloox installation and run the installer for the second time. When running the installation for the second time you will experience no such process hang ups or hung installation. Additionally make sure that no other applications/hacks/widgets are running in the background.
Issue #2: You are unable to view a specific folder while taking a particular step which involves hacking through Helloox or any of its elements.
Solution: At first you will need a good file explorer like LCG X-Plore installed on your phone. The regular File Explorers for Symbian usually do not serve the purpose. Additionally, you will need to turn on the option to view hidden folders and systems files X-Plore before accessing certain hidden files or folders. To do this successfully you will have to launch X-Plore and click “0″ (zero) OR manually go to the following location of X-Plore: Menu – Tools – Options – Show Hidden Files & Show System Folders & Show ROM Drives & Show RAM Drives. Once you are there you will have turn on all the 4 options (tick mark them by clicking the OK button).
Issue #3: I am using Nokia E51 and I have heard that Helloox 2 does not work on it yet? Does it?
Solution: Helloox works with the Nokia E51 smartphones. If you are a Nokia E51 user then you should first try Helloox 2.03. Once you have done that and you are sure that it does not work on your phone – only then – try the Helloox version 1.03. Helloox 1.03 should work with the Nokia E51 smartphones prior to firmware version v400.34.011.
Issue#4: Helloox freezes when I run the application and try to apply the patches that Helloox contains. The screen displays the following – ‘Applying Patches‘ throughout the hang-up process.
Solution: When you have realized that Helloox have frozen while “Applying Patches” you will have to cancel the operation of “Applying Patches”. To do this you will have to press (sometimes long press) the RED Call button of your Nokia device. Now change the date of your phone to February 10th 2008 and exit phone time/date settings menu. Now switch your phone’s Profile to Offline or Flight. Now, without uninstalling the existing Helloox installation of your phone, reinstall Helloox on your phone memory. Before the re-installation make sure that the new Helloox installer is signed by you, for your IMEI, by a 17 graded developer certificate (Don’t know how to get your developer certificates? – Simply follow our extensive guide to acquire your Signing Certificate easily). Once your reinstallation is done – try running Helloox and you will experience no such process hang-ups during the “Applying Patches” operation.
Issue #5: When trying to install Helloox on my device, the installation stalls with an error message displaying “Required Access Not Granted” or “Required Application Access Not Granted“. Is there a workaround?
Solution: Yes there is! This is an certificate issue and it can be easily solved. The error “Required Application Access Not Granted” occurs when the Helloox installer tries to install “Modo” – a file Explorer that comes built in with Helloox. Installing Modo is optional and if you have a similar file explorer such as LCG X-Plore or Y-Browser already installed then you can skip the installation of Modo and you will experience no such error messages while running the Helloox installer. Also, if you have signed Helloox with your own IMEI specific developer certificate then you will not face this issue either.
Otherwise, if you really want to install Modo with Helloox running side by side, you can also install Modo as a standalone application. Just download the unsigned Modo standalone app and sign it with a 17 graded signing certificate (developer cert) before installing it. After the successful installation of Modo simply run the Helloox installer and you should be able to run Helloox without any error messages regarding application access.
The basic reason for the error message “Required Application Access Not Granted” is because of your certificate’s limited capability to perform advanced operations. If you have a developer certificate from any of the 2 sites I recommended in the post about “Certificate, Key & Signing” then you should sign Helloox or Modo with that certificate and I assure you that you will not face any kind of errors whatsoever.
Issue #6: What are the differences between a “Partial Hack” and a “Full Hack“? What are they?
Solution: The difference between a partial hack as opposed to a full hack is that the partial hack only allows the firmware to be hacked through the Helloox method while the full hack means that the firmware is cross hackable with different hacking methods other than Helloox (like HelloCarbide). A full hack also allows you to switch capability checking off completely for all programs and applications and the full hack also lets you to install custom installserver.exe files on your device to define your own set of rules.
Issue #7: The Helloox application hangs up or freezes with the following message displayed on the screen “Unpacking Files“.
Solution: Simply cancel the process by clicking the Red Call Button and Restart your smartphone. Once the phone has been restarted launch Helloox again only after turning the profile of your phone to OFFLINE or FLIGHT Mode. You should then be able to install Helloox smoothly! In case you still experience a freeze – you may need to flip your default phone settings to Factory Settings (not recommended for newbies) and try again.
Issue #8: The Helloox application hangs up or freezes with the following message displayed on the screen “Installing Root Certificate“.
Solution: Simply cancel the process by clicking the Red Call Button and Restart your smartphone. Once the phone has been restarted launch Helloox again only after turning the profile of your phone to OFFLINE or FLIGHT Mode. You should then be able to install Helloox smoothly! In case you still experience a freeze – you may need to flip your default phone settings to Factory Settings (not recommended for newbies) and try again.
Issue #9: The Helloox application hangs up or freezes with the following message displayed on the screen “Mapping Drives“.
Issue #10: The installation of Helloox quits and your phone displays the error message “Unable To Install. Constrained By The Certificate” when I launch the Helloox installer.
Solution: This is a certificate issue and it can be solved if you sign your Helloox installer with your own IMEI specific developer certificate and key file.
Issue #11: The installation of Helloox quits and your phone displays the error message “Certificate Error. Contact The Application ********“.
Solution: This is another certificate issue and it can be easily solved when you install a signed version of Helloox. Depending on your phone’s firmware the signed versions I have included within the download may or may not work on your phone ( no harm in trying though!). However, if you do sign the unsigned version that I have included in the download, with your own IMEI specific Cert & Key file then it is bound to work!
Issue #12: Can I undo the Helloox hack after I have successfully hacked my phone with Helloox once? Can I uninstall Helloox after it has finished hacking?
Solution: Yes, you can undo the hack on your phone with the “Undo Hack” button, however, you cannot uninstall Helloox and expect to keep your phone remain hacked. Once you remove the application – the hack will disappear. The applications/games/themes that you have already installed with Helloox will keep on working unless you remove them from your phone with the application manager.
Issue #13: Will the phone remain hacked after I update my Nokia firmware with a newer version using the Nokia Software Updater (NSU) software?
Solution: Depending on your phone’s model and existing firmware the hack may or may not remain intact after a firmware update, it is quite difficult to have a specific answer without knowing about your Symbian OS device and Firmware version. In most instances, the hack does remain valid and working after a successful Firmware Flash or Update but there are also reports that you may need to hack again once you have updated to a newer firmware. Check the Helloox Firmware Compatibility Chart above for firmware specific info.
Issue #14: My firmware is not listed above or I can’t seem to find it anywhere within the compatibility chart? Will Helloox work with my unlisted firmware? Can you help?
Solution: Yes I can help or at least try my best to do so but please be sure that your firmware is not listed above. You can do a quick CTRL+F from your browser while you are browsing in this page to find your firmware version. The list is not in alphabetical order so CTRL+F really helps you to if I actually have listed your version above or not. Once you are sure that it is not there (maybe I have missed it or maybe it is new) on the chart simply let me know your firmware version along with your phone’s model number through the comment form below and I will update the chart ASAP with your firmware version and Helloox compatibility in it!
Steps After Successful Installation:

After you have completed the installation of Helloox on your Nokia FP1, FP2, FP3 or FP5 based Symbian OS smartphone you will have to run the set of features that Helloox packs as an application. I have put together a self explanatory, screenshot based tutorial to the few steps that you can and should take after successfully installing Helloox on your Nokia Symbian Phones.

Helloox Hacking Instructions

Still, please allow me to explain the steps shown on the image tutorial above – the first image shows the My Own folder where the Helloox icon appear once you have installed it successfully.When you launch it for the very first time Helloox will automatically configure itself by at first mapping the drives of your device and then by installing ROMPATCHER Plus. Finally an optional pop up window will appear asking you if you want to install Modo – I recommend you do allow the installation of Modo. After that the application will quit itself and apparently – your phone will be hacked safely!!
However, on a few FP2 devices you may need to manually launch ROMPATCHER+ from the application folder and then browse to locate Open For All. Once you are there Apply or Select the option “Open For All” and “Add To Auto”. You will notice that the red icon left to Open For All automatically turns Green to confirm that it is set to automatically start every time your phone is restarted. This allows your FP2 devices to have a mirror ROM on your RAM, allowing your device to accept and run custom security rules instead of the default ones. The custom rules can be allowing your device to skip certificate errors, turn off beep while recording any voice call with a call manager, changing your Nokia home screen etc.
Once you have finished installing Helloox 2 and have also successfully completed the steps I mentioned above – your phone will be hacked safely and it will allow you to install games, applications and themes that are unsigned without any annoying error and prompts that otherwise is built in within all Nokia smartphones.

™TiTAN
2010-03-22, 02:52 AM
دوستان تا جایی که بنده دیدم روی گوشی 5800-V40 اجرا کردم لازم هستش که اول برنامه رو با فایل CER ساین کنید و سپس نصب کنید
تاپیک های لازم :
درخواست فايل Cer از سايت **** (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=8186)
ویژه:کاملترین ابزار ساین برنامه ها !2010 Pot Sign Tools v1.00 By **** Team (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=55755)

happyfeat
2010-03-23, 09:49 PM
5800 ورژن 40 را نصب کردم ولی تو نصب helox گیر میکنه تو مرحله installing rootcerts
اگه کسی تونسته نصب کنه بگه چه جوری اگه ممکنه

hosein159
2010-03-23, 11:47 PM
سلام واسه منم اینجاinstalling rootcerts گیر میکنه

™Ali.M
2010-03-24, 12:11 AM
منم گوشیم N85 رو با ورژن 2.03 راحت هک میکنم ولی با این ورژن هک نمیشه.:d:

™TiTAN
2010-03-24, 12:11 AM
5800 ورژن 40 را نصب کردم ولی تو نصب helox گیر میکنه تو مرحله installing rootcerts

دوست عزیز بنا به گفته سازنده باید بشه :

5800 XM RM-356 29-12-2009 40.0.005 Yes-Manually (Or Try v2.04)

سلام واسه منم اینجاinstalling rootcerts گیر میکنه

گوشیتون چیه و ورژن چنده

™TiTAN
2010-03-24, 12:14 AM
منم گوشیم N85 رو با ورژن 2.03 راحت هک میکنم ولی با این ورژن هک نمیشه.:d:
دوست عزیز این ورژن بعضی از RM ها رو پشتیبانی نمی کنه

N85 RM-333 2009-05-13 20.175 Yes (Own Certificate & Key)
N85 RM-333 2009-05-14 20.175 Yes (Own Certificate & Key)
N85 RM-333 2009-07-03 30.019 No
N85 RM-334 2009-05-14 20.175 Yes (Own Certificate & Key)

marivani
2010-03-24, 03:52 AM
6720 rm 424 ver 13,009

نوشته هک میکنه اما نکرد رو install certi..... گیر میکنه

قبلا با 2.3 هکش کردم اما چون اپ دی تش کردم الان با هیچ نسخه ی نمیشه.....

اگه چیزی به نظرتون میرسه راهنمایی کنین دمتون گرم......

hosein159
2010-03-24, 05:16 PM
سلام گوشیم n86 ورژنش 12

™TiTAN
2010-03-24, 10:28 PM
سلام گوشیم n86 ورژنش 12
دوست عزیز با این روش بدون ساین کردن جواب نمی ده
باید از ورژن قبلی با ساین کردن اون استفاده کنید
سوپرایز : اخرین ورژن HelloOX2 v2.03 (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=47952)

™TiTAN
2010-03-24, 10:29 PM
6720 rm 424 ver 13,009

نوشته هک میکنه اما نکرد رو install certi..... گیر میکنه

قبلا با 2.3 هکش کردم اما چون اپ دی تش کردم الان با هیچ نسخه ی نمیشه.....

اگه چیزی به نظرتون میرسه راهنمایی کنین دمتون گرم......
دوست عزیز باید جواب بده

6720c RM-424 2009-10-26 013.009 Yes

rayanafsh
2010-03-24, 11:03 PM
دوست عزیز باید جواب بده

دوست عزیز GSM-RDL :

اگه ممکن راهی رو برای کسانی که می گن وسط نصب گیر می کنه بیارین . برای منم 5800 و به ورژن 40 آپدیت کردم وسط نصب ( installing rootCerts... ) گیر می کنهو جلو نمی ره حتی یدفه 30 دقیقه بود ولی جلو نرفت .
منم اون پکیج رو که اضافه کردین دیدم . ولی نصب نمی شه . اگه راهی بلدین بگید در غیر این صورت بچه هایی 5800 دارن نصب نکنن که جواب نمی ده.
باید منتظر آپدیت بعدیش باشیم یا با دستکاری فریمور این کارو کنیم که من زیاد خوشم نمی یاد.

پس منتظر می شیم یا دوستمون GSM-RDL یه راه حلی برای این ورژن بدن که مشکلمون حل شه .

با تشکر از GSM-RDL .

mamad_sgh
2010-03-25, 08:41 PM
5800 v21 نصب نشد
contact the application ******** error

happyfeat
2010-03-25, 08:43 PM
باید منتظر ورژن جدید باشیم
این ورژن ظاهرا خیلی ها باهاش مشکل دارن

™TiTAN
2010-03-25, 10:40 PM
5800 v21 نصب نشد
contact the application ******** error
دوست عزیز باید جواب میداد بنا به گفته جناب گنج

5800XM RM-356 2009-04-27 21.0.025 Yes
5800 XM RM-356 2009-05-29 21.0.101 Yes
5800 XM RM-427 2009-06-22 21.0.025 Yes

p30tec
2010-03-27, 12:18 PM
من N86 8MP دارم برای منم روی installing rootCerts گیر میکنه :dont:
برای من مهم نیست چه ورژنی باشه فقط کار کنه چون اولین بارمه

ضمنا یه مشکلی هم برای گوشی پیش اومد الان فایل منیجر به جای اینکه سه تا درایو مموری گوشی + مموشی 8 گیگ + کارت مموری اضافی رو بشناشه دو تا درایو با ظرفیت 0 هم به اسم A , B آورده:dont:

p30tec
2010-03-27, 03:54 PM
من N86 8MP دارم برای منم روی installing rootCerts گیر میکنه :dont:
برای من مهم نیست چه ورژنی باشه فقط کار کنه چون اولین بارمه

ضمنا یه مشکلی هم برای گوشی پیش اومد الان فایل منیجر به جای اینکه سه تا درایو مموری گوشی + مموشی 8 گیگ + کارت مموری اضافی رو بشناشه دو تا درایو با ظرفیت 0 هم به اسم A , B آورده:dont:
کسی نمیدونه باید چی کار کرد؟

™TiTAN
2010-03-27, 05:39 PM
کسی نمیدونه باید چی کار کرد؟

و اینکه گوشیتون با این روش قابل هک هستش
ابتدا
درخواست فايل Cer از سايت **** (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=8186)
و سپس دانلود
سوپرایز : اخرین ورژن HelloOX2 v2.03 (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=47952)
و بعد ساین با فایل های CER
ویژه:کاملترین ابزار ساین برنامه ها !2010 Pot Sign Tools v1.00 By **** Team (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=55755)
و در اخر نصب بر روی گوشی
و تمام گوشی شما هم هک شد

DIJI
2010-03-27, 08:08 PM
هنگام نصب helloox2 باید تاریخ رو 2010 باشه و هنگام اجرای برنامه و اعمال پچ ها بصورت خودکار باید تاریخ روی 2009 باشه .. شاید مشکل دوستان همینه ..

happyfeat
2010-03-27, 08:21 PM
هنگام نصب helloox2 باید تاریخ رو 2010 باشه و هنگام اجرای برنامه و اعمال پچ ها بصورت خودکار باید تاریخ روی 2009 باشه .. شاید مشکل دوستان همینه ..

با این روش هم جواب نداد
5800 ورژن 40

mr9500
2010-03-28, 12:26 AM
با سلام خدمت تمامی دوستان

من یادمه موقعی که میخواستم ورژن 31 نوکیا 5800خودمو هک کنم موقع نصب برنامه hello OX2.03 وقتی میخواست

installing rootcerts رو نصب کنه هم همین مشکل گیر کردن توی این مرحله رو داشتم که با یکبار خاموش وروشن کردن گوشی ونصب مجدد برنامه hello OX2.03 به راحتی از مرحله installing rootcerts عبور میکردم وبرنامه hello OX2.03 بدون کوچکترین مشکلی در مرتبه دوم با موفقیت کامل نصب مبشد ودیگه براحتی گوشی رو میشد در حالت هک قرار داد.

حالا دوستانی که با نصب ورژن جدید برنامه hello Ox 2.04 این مشکل گیر کردن رو دارن یکبار گوشیشون رو خاموش وروشن کنن ودوباره مراحل نصب رو از ابتدا دنبال کنن ونتیجه رو در همین تاپیک اعلام کنن تا سایر کاربران هم از تجربیات من وشماها استفاده کنن.

البته من هنوز گوشیمو رو به ورژن 40ارتقاء ندادم ومنتظرم تا بتونم گوشیمو از طریق وایرلس آپدیت کنم که هم جحمش کمتر ه وهم اینکه حوصله گرفتن بکاپ از گوشی ومنتقل کردن بکاپ بعد از آپدیت گوشی رو ندارم.

sakan59
2010-04-01, 03:00 PM
این چه برنامه ایه که گذاشتی آخه؟
مال من هم مثل بقیه دوستان عزیز وسط Installing Rootcert... گیر میکنه.....
در ضمن کلی هم درایو مجازی ساخته. c,d رو که داشتیم برداسته از A تا Z بیست تا درایو ساخته.اینارو چه کنم؟چه جوری پاک کنم؟
عزیز برادر این جوری که برنامه ارایه نمی کنند

sakan59
2010-04-01, 03:03 PM
با سلام خدمت تمامی دوستان

من یادمه موقعی که میخواستم ورژن 31 نوکیا 5800خودمو هک کنم موقع نصب برنامه hello OX2.03 وقتی میخواست

installing rootcerts رو نصب کنه هم همین مشکل گیر کردن توی این مرحله رو داشتم که با یکبار خاموش وروشن کردن گوشی ونصب مجدد برنامه hello OX2.03 به راحتی از مرحله installing rootcerts عبور میکردم وبرنامه hello OX2.03 بدون کوچکترین مشکلی در مرتبه دوم با موفقیت کامل نصب مبشد ودیگه براحتی گوشی رو میشد در حالت هک قرار داد.

حالا دوستانی که با نصب ورژن جدید برنامه hello Ox 2.04 این مشکل گیر کردن رو دارن یکبار گوشیشون رو خاموش وروشن کنن ودوباره مراحل نصب رو از ابتدا دنبال کنن ونتیجه رو در همین تاپیک اعلام کنن تا سایر کاربران هم از تجربیات من وشماها استفاده کنن.

البته من هنوز گوشیمو رو به ورژن 40ارتقاء ندادم ومنتظرم تا بتونم گوشیمو از طریق وایرلس آپدیت کنم که هم جحمش کمتر ه وهم اینکه حوصله گرفتن بکاپ از گوشی ومنتقل کردن بکاپ بعد از آپدیت گوشی رو ندارم.

سلام دوست عزیز....
ممنون از راهنماییت...
ولی متاسفانه این روش هم جواب نداد.

Peyrov
2010-04-01, 03:18 PM
سلام من گوشی n79 تازه خریدم پسوند sis باز نمیکنه گفتن هکش کن این برنامه که شما گذاشتین پسوندش sise
نصب نیشه رو گوشی چیکار کنم

IMANAZADI
2010-04-01, 03:27 PM
این ورژن رسمی هست یا نه
از سایت رسمی اعلام شده یا نه از این دستکاری شده هاست

Peyrov
2010-04-01, 03:31 PM
لطفا کمکم کنید :
سلام من گوشی n79 تازه خریدم پسوند sis باز نمیکنه گفتن هکش کن این برنامه که شما گذاشتین پسوندش sise

™TiTAN
2010-04-01, 05:30 PM
لطفا کمکم کنید :
دوست عزیز :
و اینکه گوشیتون با این روش قابل هک هستش
ابتدا
و سپس دانلود
و بعد ساین با فایل های CER
و در اخر نصب بر روی گوشی
و تمام گوشی شما هم هک شد

sakan59
2010-04-02, 07:08 PM
در ضمن کلی هم درایو مجازی ساخته. c,d رو که داشتیم برداسته از A تا Z بیست تا درایو ساخته.اینارو چه کنم؟چه جوری پاک کنم؟

™Ammar
2010-04-02, 08:26 PM
با سلام.6620c v5.15 ===> فقط ساین شده اش نصب شد ولی به هیچ وجه کار نکرد بر روی installing root.. & map cer… گیر میکند.این گوشی با بقیه ورژنهای موجود بدون مشکل هک شده است

™TiTAN
2010-04-03, 02:14 AM
دوست عزیز برای پاک کردن درایو ها شما باید اول helloX رو پاک کنید و سپس گوشیتون رو خاموش روشن کنید درست میشه

rambu
2010-04-03, 03:26 PM
با سلام وعرض خسته نباشيد ببخشيد من مي خواستم بدونم مي تونين راهنماييم كنين وبرنامه هاي لازم براي هك گوشيم nokia e71رو دراختيارم بذارين تا گوشيم رو هك كنم سريال گوشيم اينه :352925021545563 با تشكر :happy: :happy: :happy::happy: :happy: :happy:

bazar_111
2010-04-05, 06:22 PM
بابا N86 21.006 جونه هرکی دوست دارین یه HelloOX براش بسازید :beel:

afson_ga
2010-04-08, 12:03 AM
salam man khodam ro 6120c ke taze apdeytesh kardam emtehan kardam va khob javab dad dasteton dard nakone.
age mishe lotf konid yeki bezarid ke ro N86 8m javab bede.
kheyli mamnon.

afson_ga
2010-04-08, 12:04 AM
N86 21.006

ĻǾƦǷ ȚȐ
2010-04-08, 12:33 AM
N86 21.006

دوست عزیز اولا لطف کنید فارسی تایپ کنید.
دوما برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر برین.

ویژه:آموزش هک N86 فیرمورهای v20 و v21 (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=58317)

یا اینجا (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=59975) فریم مور کوک شده N86

mamadk
2010-04-08, 04:23 AM
با فلش مخصوص ردیف میشه

mamadk
2010-04-08, 04:24 AM
با فلش مخصوص ردیف میشه n97-n86-5800-

mamadk
2010-04-08, 04:26 AM
با فلش مخصوص ردیف میشه

ghw700
2010-04-12, 12:33 PM
دوستان عزیز من با همه نسخه ها 6710 navigator رو هک کردم هیج کدوم جواب نمی دن اکثرا رو installing rootcerts گیر میکنن:dont::dont::dont:

ashkan45
2010-04-12, 02:34 PM
دوستان عزیز من با همه نسخه ها 6710 navigator رو هک کردم هیج کدوم جواب نمی دن اکثرا رو installing rootcerts گیر میکنن:dont::dont::dont:
باید یه فایل کوک شده براش بسازی و با اون فلش کنی!

salman1367
2010-04-14, 09:40 AM

فکر کنم یه بار خاموش و روشن کنی بعد دوبارهنصب کنی درست شه چون من روی n78 ورژن30این کارو کردم و جواب داد

hasratedel
2010-04-19, 01:14 PM
اساتید محترم بنده نرم افزار Helloox2.-Signed را از خود شرکت تولید کننده اش خریداری کردم اما باز نتونستم گوشی را هک کنم فکر نکنم با این ورژنهای شما هم هک بشه

hasan2010x
2010-05-05, 08:45 PM
Helloox2.04-Beta-Signed

سورپرایز :ورژن جدید هک گوشی Helloox2.04 Signed

همراه لیست گوشی های قایل هک و غیر قایل هک با این روش

لیست گوشی های هک شده و نشده ضمیمه شد

دوستان تست کنند و جواب را در این بخش درج کنند

اموزش تصویری هک :

http://up.*************/2161/1269297266.gif

This simple tutorial will explain how to hack your Nokia devices Safely and Easily using the most recent version of HelloOX 2 for Symbian! I am also going to point out some precautions that you should take before and during the hacking process. Also, before you hack you should know what HelloOX 2.0 is and if it is at all needed to actually Hack your phone.

So do you really need Hacking and Modding your phone? The answer to this is not really straight-forward and there is always a risk with hacking your devices. In general terms you should only hack your Nokia devices that are based on Symbian OS S60 Feature Pack 1 (FP1), Feature Pack 2 (FP2) and Feature Pack 3 (FP3) if you want to bypass the restrictions set by your device’s Firmware when installing any applications, games or themes on your Nokia.

Hacking also eliminates all sorts of Certificate errors that most people frequently faces during the installation of apps and games that are unsigned. It also enables your Firmware to install many unsigned apps directly on your device.

If you already do know how to Sign your applications, games or themes and you have your Certificate and Key File with you then you can download and install the unsigned Helloox application and install it on your devices after signing it. I personally do not recommend hacking as it is usually not necessary and if you are satisfied with your current Symbian operating system’s built in feature. However, if you are certain that you want to learn how to hack and do all the advanced stuff with your phone and skip all the signing issues altogether then this tutorial is for you.

The basic question here is that – What exactly is HelloOX 2 for Symbian?

Well the basic answer is that Helloox is a standalone Symbian 3rd edition and 5th edition supported application which simply removes the security measures installed on your device by the manufacturer or network operator. Hacking your smartphone enables you to unlock some amazing hidden features (including installation of some unsigned apps), functions and security rules on your phone which may not otherwise be available to you on any stock devices.

Hacking your phone is only recommended by me if you want to install loads of applications and games that are built to perform extremely complex functions and comes with powerful features.

HelloOX Nokia Symbian Themes

Process:

The process to successfully hack your Nokia devices is actually an one step process but it does have a couple of pre-requisites before you can install it on your phone. The Prerequisites that I am talking about are listed below.

Prerequisites of Helloox:

Hacking through Helloox requires the Helloox 2.0 sis Installer.

Obviously! Without this file you cannot proceed with the hack at all. Something else you should know – In many other sites you may see that the installation procedure is different than us and that is because prior to version 2, Helloox – needed the installation of two different files (both FP1 and FP3 devices needed the installation of 2 files – MapDrives and Helloox, whereas FP 3 devices needed an additional patch called InstallServer) but the new Helloox version 2 (and above) only requires you to install a single file. So don’t feel confused – with this guide you are following the right and updated version!

Hacking through Helloox require your very own IMEI specific, Certificate and Key File!

If you have your developer Certificate and Key File to sign your applications already then you are ready to proceed, otherwise you will have to get your IMEI specific Certificate and Key. To get your certificate and key files you can follow the post I made about Getting Your Certificate and Key File Instantly (This is Recommended!) or if you feel confident enough – then simply sign up with this site here or on this site here to get your Cert and Key.

First Download all the files needed for hacking your Nokia symbian phone. I have provided an all in one download below:

Download All in One Signing Tools

The Download above Includes:

2 Different Signed Versions of Helloox 2.03 (latest versions).

1 Unsigned Version of Helloox 2.03 (latest version).

1 Signed version of Helloox 2.04 (beta)

ROM Patcher Plus (2 Different Versions including Lite & Full without pop up)

Install Server for FP2 devices.

A complete visual guide to hacking the 5800 XpressMusic with patches, JAF firmware flasher & other related tools.

Additionally you can also choose to only download (below) the signed & unsigned versions of Helloox only – they are direct downloads and are much small .SIS or .SISX files.

Helloox Version 2.03 Signed:

Helloox Version 2.03 Signed (alternate):

Helloox Version 2.03 Unsigned:

Helloox Version 2.04 Signed (Beta):

Lastly, I am also including some of the previous versions of Helloox which includes Helloox version 1.03, version 2.02, version 1.01 & mapdrives along with Leftup Certificate and Key files.

Older Versions

There are several precautions you should (highly recommended) take before trying to do anything related to hacking your devices. I am listing the important ones below -

Precautions BEFORE the Helloox Installation:

Fully Charge your Battery and keep your charger nearby after the charging is complete.

Stop all the running apps from your Symbian your Symbian device. Many apps do not appear on the running applications list, you can use any Symbian task managers to kill them manually.

If possible, please take a back up of your mobile using Nokia PcSuite. Make sure that you make a complete back up and once done – store it on your PC (not your phone).

If possible, make sure your Firmware version does support installing Helloox. You can do this by finding out about your firmware version using Nokia Software Updater and then Googling your Firmware version with the keywords Helloox in Google Search.

Make sure that your phone Symbian OS is running on either the 3rd edition OS or the 5th edition OS version.

Make sure that your Helloox supports your FP (Feature Pack). Helloox supports FP1, Fp2, Fp3 and FP5 Devices.

Make sure that you have all the needed files for the hacking process.

If possible, take your phone services offline momentarily during the entire installation process.

Make sure that you follow this tutorial for avoiding mishaps and accidents.

Precautions DURING the Installation Process:

Make sure you do not run any other application when doing the installation of Helloox or any of its related files.

Make sure you install the files in the correct order as described in this tutorial or guide.

Make sure you never cancel the installation of Helloox during the installation process, this can seriously hamper your phone’s features. If at any point you feel that the installation is taking a bit too much time – then wait a bit more! It will finish – trust me!

Here is a general rule of thumb – the entire process of installing Helloox should not take you more than 3 minutes in general – but there are also a very few reports that it took over 20 minutes to install completely. So do not panic if you realize it is taking you a bit more than the usual time it takes it install properly.

Hacking is really a very simple, straight forward process and most people simply needs to install Helloox 2 to get it over with. The tag “Hacking” implies something difficult but I can assure you that it is not at all complicated in any way.

The Helloox 2 Compatilibity Chart:

لست گوشی های هک شده و نشده

The compatibility of Helloox 2 depends quite a bit hon your firmware version of the Symbian OS Smartphone. I have tried to make a simple list of all the compatible smartphones that are known to work with Helloox 2:

Nokia 3250, Nokia 5230, Nokia 5320 XpressMusic, Nokia 5530 XpressMusic, Nokia 5630 XpressMusic (up to 012.020), Nokia 5700 XpressMusic, Nokia 5730 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic (up to 31.0.101), Nokia 6110 Navigator, Nokia 6120 Classic, Nokia 6121 Classic, Nokia 6124 classic, Nokia 6210 Navigator, Nokia 6220 classic, Nokia 6290, Nokia 6650, Nokia 6710 Navigator (up to 021.013), Nokia 6720 classic (up to 12.008), Nokia 6730 classic (up to 022.001), Nokia 6760 slide, Nokia 6790 Surge, Nokia E50, Nokia E51 (up to 300.34.56), Nokia E52 (up to 021.013), Nokia E55 (up to 021.013), Nokia E61, Nokia E61i, Nokia E62, Nokia E63, Nokia E66, Nokia E65, Nokia E70, Nokia E71, Nokia E71x, Nokia E72, Nokia E75 (up to 110.48.125), Nokia E90 Communicator, Nokia N71, Nokia N73, Nokia N76, Nokia N77, Nokia N78, Nokia N79, Nokia N80, Nokia N81, Nokia N81 8GB, Nokia N82, Nokia N85, Nokia N86 8MP (up to 11.043), Nokia N91, Nokia N91 8GB, Nokia N92, Nokia N93, Nokia N93i, Nokia N95, Nokia N95-3 NAM, Nokia N95 8GB, Nokia N96, Nokia N96-3, Nokia N97 (up to 12.0.026),Nokia X6, Samsung i8510, Samsung i8910/Omnia HD and Sony Ericsson Satio/U1/U1i.

If you are lost within all the phone models listed above then here is a table showing the model numbers along with their firmware models that are supposed to work. The following chart will be updated as much as possible and it includes all the Nokia Firmware releases that are tested for Symbian hacking.

The Nokia Firmware Compatibility Chart:

Helloox 2 – What Does It Do?

So what does Helloox 2 actually do when you install it on your smartphone? Simple – it first maps your drive, allows itself to unzip the contents automatically on the virtual ROM drive (which previously was done manually), it then activates its built in file system and unmaps the drive. Once this is done it installs the root certificate which allows the device to change the built in or default set of rules.

Some Common Issues & Solutions:

Issue #1: When running Helloox, installation freezes with a display message of “Installing Root Certificates“.

Solution: In case your installation or application freezes when “Installing Root Certificates” (“Mapping drive…” -> “Unpacking file…” -> “Activating file system…” -> “Unmapping drive… -> “Installing Root Cert…”) all you have to do is cancel the existing Helloox installation and run the installer for the second time. When running the installation for the second time you will experience no such process hang ups or hung installation. Additionally make sure that no other applications/hacks/widgets are running in the background.

Issue #2: You are unable to view a specific folder while taking a particular step which involves hacking through Helloox or any of its elements.

Solution: At first you will need a good file explorer like LCG X-Plore installed on your phone. The regular File Explorers for Symbian usually do not serve the purpose. Additionally, you will need to turn on the option to view hidden folders and systems files X-Plore before accessing certain hidden files or folders. To do this successfully you will have to launch X-Plore and click “0″ (zero) OR manually go to the following location of X-Plore: Menu – Tools – Options – Show Hidden Files & Show System Folders & Show ROM Drives & Show RAM Drives. Once you are there you will have turn on all the 4 options (tick mark them by clicking the OK button).

Issue #3: I am using Nokia E51 and I have heard that Helloox 2 does not work on it yet? Does it?

Solution: Helloox works with the Nokia E51 smartphones. If you are a Nokia E51 user then you should first try Helloox 2.03. Once you have done that and you are sure that it does not work on your phone – only then – try the Helloox version 1.03. Helloox 1.03 should work with the Nokia E51 smartphones prior to firmware version v400.34.011.

Issue#4: Helloox freezes when I run the application and try to apply the patches that Helloox contains. The screen displays the following – ‘Applying Patches‘ throughout the hang-up process.

Solution: When you have realized that Helloox have frozen while “Applying Patches” you will have to cancel the operation of “Applying Patches”. To do this you will have to press (sometimes long press) the RED Call button of your Nokia device. Now change the date of your phone to February 10th 2008 and exit phone time/date settings menu. Now switch your phone’s Profile to Offline or Flight. Now, without uninstalling the existing Helloox installation of your phone, reinstall Helloox on your phone memory. Before the re-installation make sure that the new Helloox installer is signed by you, for your IMEI, by a 17 graded developer certificate (Don’t know how to get your developer certificates? – Simply follow our extensive guide to acquire your Signing Certificate easily). Once your reinstallation is done – try running Helloox and you will experience no such process hang-ups during the “Applying Patches” operation.

Issue #5: When trying to install Helloox on my device, the installation stalls with an error message displaying “Required Access Not Granted” or “Required Application Access Not Granted“. Is there a workaround?

Solution: Yes there is! This is an certificate issue and it can be easily solved. The error “Required Application Access Not Granted” occurs when the Helloox installer tries to install “Modo” – a file Explorer that comes built in with Helloox. Installing Modo is optional and if you have a similar file explorer such as LCG X-Plore or Y-Browser already installed then you can skip the installation of Modo and you will experience no such error messages while running the Helloox installer. Also, if you have signed Helloox with your own IMEI specific developer certificate then you will not face this issue either.

Otherwise, if you really want to install Modo with Helloox running side by side, you can also install Modo as a standalone application. Just download the unsigned Modo standalone app and sign it with a 17 graded signing certificate (developer cert) before installing it. After the successful installation of Modo simply run the Helloox installer and you should be able to run Helloox without any error messages regarding application access.

The basic reason for the error message “Required Application Access Not Granted” is because of your certificate’s limited capability to perform advanced operations. If you have a developer certificate from any of the 2 sites I recommended in the post about “Certificate, Key & Signing” then you should sign Helloox or Modo with that certificate and I assure you that you will not face any kind of errors whatsoever.

Issue #6: What are the differences between a “Partial Hack” and a “Full Hack“? What are they?

Solution: The difference between a partial hack as opposed to a full hack is that the partial hack only allows the firmware to be hacked through the Helloox method while the full hack means that the firmware is cross hackable with different hacking methods other than Helloox (like HelloCarbide). A full hack also allows you to switch capability checking off completely for all programs and applications and the full hack also lets you to install custom installserver.exe files on your device to define your own set of rules.

Issue #7: The Helloox application hangs up or freezes with the following message displayed on the screen “Unpacking Files“.

Issue #8: The Helloox application hangs up or freezes with the following message displayed on the screen “Installing Root Certificate“.

Issue #9: The Helloox application hangs up or freezes with the following message displayed on the screen “Mapping Drives“.

Issue #10: The installation of Helloox quits and your phone displays the error message “Unable To Install. Constrained By The Certificate” when I launch the Helloox installer.

Solution: This is a certificate issue and it can be solved if you sign your Helloox installer with your own IMEI specific developer certificate and key file.

Issue #11: The installation of Helloox quits and your phone displays the error message “Certificate Error. Contact The Application ********“.

Solution: This is another certificate issue and it can be easily solved when you install a signed version of Helloox. Depending on your phone’s firmware the signed versions I have included within the download may or may not work on your phone ( no harm in trying though!). However, if you do sign the unsigned version that I have included in the download, with your own IMEI specific Cert & Key file then it is bound to work!

Issue #12: Can I undo the Helloox hack after I have successfully hacked my phone with Helloox once? Can I uninstall Helloox after it has finished hacking?

Solution: Yes, you can undo the hack on your phone with the “Undo Hack” button, however, you cannot uninstall Helloox and expect to keep your phone remain hacked. Once you remove the application – the hack will disappear. The applications/games/themes that you have already installed with Helloox will keep on working unless you remove them from your phone with the application manager.

Issue #13: Will the phone remain hacked after I update my Nokia firmware with a newer version using the Nokia Software Updater (NSU) software?

Solution: Depending on your phone’s model and existing firmware the hack may or may not remain intact after a firmware update, it is quite difficult to have a specific answer without knowing about your Symbian OS device and Firmware version. In most instances, the hack does remain valid and working after a successful Firmware Flash or Update but there are also reports that you may need to hack again once you have updated to a newer firmware. Check the Helloox Firmware Compatibility Chart above for firmware specific info.

Issue #14: My firmware is not listed above or I can’t seem to find it anywhere within the compatibility chart? Will Helloox work with my unlisted firmware? Can you help?

Solution: Yes I can help or at least try my best to do so but please be sure that your firmware is not listed above. You can do a quick CTRL+F from your browser while you are browsing in this page to find your firmware version. The list is not in alphabetical order so CTRL+F really helps you to if I actually have listed your version above or not. Once you are sure that it is not there (maybe I have missed it or maybe it is new) on the chart simply let me know your firmware version along with your phone’s model number through the comment form below and I will update the chart ASAP with your firmware version and Helloox compatibility in it!

Steps After Successful Installation:

After you have completed the installation of Helloox on your Nokia FP1, FP2, FP3 or FP5 based Symbian OS smartphone you will have to run the set of features that Helloox packs as an application. I have put together a self explanatory, screenshot based tutorial to the few steps that you can and should take after successfully installing Helloox on your Nokia Symbian Phones.

Helloox Hacking Instructions

Still, please allow me to explain the steps shown on the image tutorial above – the first image shows the My Own folder where the Helloox icon appear once you have installed it successfully.When you launch it for the very first time Helloox will automatically configure itself by at first mapping the drives of your device and then by installing ROMPATCHER Plus. Finally an optional pop up window will appear asking you if you want to install Modo – I recommend you do allow the installation of Modo. After that the application will quit itself and apparently – your phone will be hacked safely!!

However, on a few FP2 devices you may need to manually launch ROMPATCHER+ from the application folder and then browse to locate Open For All. Once you are there Apply or Select the option “Open For All” and “Add To Auto”. You will notice that the red icon left to Open For All automatically turns Green to confirm that it is set to automatically start every time your phone is restarted. This allows your FP2 devices to have a mirror ROM on your RAM, allowing your device to accept and run custom security rules instead of the default ones. The custom rules can be allowing your device to skip certificate errors, turn off beep while recording any voice call with a call manager, changing your Nokia home screen etc.

Once you have finished installing Helloox 2 and have also successfully completed the steps I mentioned above – your phone will be hacked safely and it will allow you to install games, applications and themes that are unsigned without any annoying error and prompts that otherwise is built in within all Nokia smartphones.

بااين اوصاف97 ميني11ورژن هك نشد منآپديتش كردم شايدازون باشه installing rootcer..گيرميكنه ميگه به علت امنيتي نميشه نصب كرد منcer key هم دارم وبرنامه روساين هم كردم متافانه

aliali85
2010-05-20, 04:13 AM
سلاممن از كجا بايد بفهمم ورژن فريم وير گوشيم چيه؟؟؟ گوشي E51 دارم

alirezatt
2010-05-20, 04:06 PM
سلاممن از كجا بايد بفهمم ورژن فريم وير گوشيم چيه؟؟؟ گوشي E51 دارم
دوست عزیز کد #0000#* رو شماره گیری بکنید بعد اطلاعات گوشی رو ببنید.

©PiZero
2010-05-20, 08:21 PM
بااين اوصاف97 ميني11ورژن هك نشد منآپديتش كردم شايدازون باشه installing rootcer..گيرميكنه ميگه به علت امنيتي نميشه نصب كرد منcer key هم دارم وبرنامه روساين هم كردم متافانه
با توجه به این متن انگلیسی .
Solution: Simply cancel the process by clicking the Red Call Button and Restart your smartphone. Once the phone has been restarted launch Helloox again only after turning the profile of your phone to OFFLINE or FLIGHT Mode. You should then be able to install Helloox smoothly! In case you still experience a freeze – you may need to flip your default phone settings to Factory Settings (not recommended for newbies) and try again

باید گوشی رو ریستارت کرد و وقبل از اینکه hellox رو اجرا کنید گوشی رو در حالت offline قرار دهید . اگر انجام نشد باید گوشی رو به حالت کارخانه برگردونی و دوباره امتحان کنی.

Hamoon_66
2010-06-04, 04:47 PM
دوستان عزيز كسي در مورد n86 8gبرنامه اي واسه هك نداره!
اينا هيچ كدوم جواب نداد به خدا دارم كلافه ميشم

ss_taji
2010-06-06, 03:16 PM
ميگم با اين روش بدون فايلcer قابل هك هست؟؟؟؟؟؟؟؟/

T-Viruse
2010-06-08, 12:07 AM
5630 ورژن 013.009 را هک نکرد :( با چی هک کنم ورزن 2.3 هم جواب نداد

rmm3002
2010-06-17, 12:00 AM
بابا جون مادرتون واسه ما زیر د یپلوما فارسی این رو بزارید دستتون درد نکنه.:atten:

rmm3002
2010-06-17, 12:19 AM
سلام
5630xm رو تو سایت اپدا چجوری بنویسم؟
همین اسمی که به کاپیوتر میزنم بهم نشون میده درسته؟می نویسه:5630d-1
جون مادرتون بگین 12ساعت بیشتر وقت ندارم.
ممنون:cry:

*K!nG*
2010-06-17, 01:10 AM
سلام
5630xm رو تو سایت اپدا چجوری بنویسم؟
همین اسمی که به کاپیوتر میزنم بهم نشون میده درسته؟می نویسه:5630d-1
جون مادرتون بگین 12ساعت بیشتر وقت ندارم.
ممنون:cry:

سلام

برای ثبت سریال توی سایت اپدا نیازی نسیت که مدل گوسیتون رو بنویسید میتونید به جاش هر چی خواستید بنویسید .

hooman4662
2010-06-20, 07:55 PM
اینو رو 6120c‏ نصب کردم
ولی 40دقیقه بیشتره انپکینگ فایل
میکنه
:dont:

"MoyA"
2010-06-20, 08:05 PM
میشه باهاش satio و vivaz رو هک کرد....؟

perennial
2010-06-21, 07:01 PM
E71 Firmwares 410.21.010
با HelloOX 1.03 هک شد البته بار اول نشد نرم افزارو پاک کردم خاموش روشن کردم دوباره نصب کردم جواب داد ...
با HelloOX 2.04 , HelloOX 2.03 نشد ..

aloooooo
2010-06-25, 10:42 PM
ما منم تو قسمت install certi گیر میکنه 5730 گوشیمه بابا مردیم تو کف

OMID 89
2010-06-26, 01:07 AM

ورژن 2.03 رو امتحان کردی به نظر من بهترین ورژن هلواکس هست یه امتحانی بکن ببین جواب میگیری
فقط قبلش گوشیتو ریستارت واگه میتونی یه ریست بکن مطمئن باش با ورژن 2.03 مشکلت حل میشه
اگه مشکلت حل نشد خبر بده

mhdashtdar
2010-06-26, 02:19 AM

با این روش هم تست کن
http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=41882
این یه جورایی از hellox بهتره
اینم تست کن خبر بده.

فقط Y BROWSER یا X PLORE (فرقی نمی کنه) باید داشته باشه
قبل از اینکه گوشی رو شروع کنی به هک ،برو تو XPLORE و دکمه ی 0 رو بزن و هر چهارتا گزینه رو تیک بگذار.
لینکه دانلود XPLORE ساین شده و رجیستر نشده.
http://www.lonelycatgames.com/download/xplore/xplore_symbian_lcg_1_45.zip

موفق باشی.

aloooooo
2010-06-28, 01:15 AM
ورژن 2.03 رو امتحان کردی به نظر من بهترین ورژن هلواکس هست یه امتحانی بکن ببین جواب میگیری
فقط قبلش گوشیتو ریستارت واگه میتونی یه ریست بکن مطمئن باش با ورژن 2.03 مشکلت حل میشه
اگه مشکلت حل نشد خبر بده

مرسی داداش انجام دادم تو قسمت unpaking file گیر میگنه حتی ریسیت کلی هک کردم اما بیفایده بود ایول:feel:

aloooooo
2010-06-28, 01:19 AM
با این روش هم تست کن
http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=41882
این یه جورایی از hellox بهتره
اینم تست کن خبر بده.

فقط Y BROWSER یا X PLORE (فرقی نمی کنه) باید داشته باشه
قبل از اینکه گوشی رو شروع کنی به هک ،برو تو XPLORE و دکمه ی 0 رو بزن و هر چهارتا گزینه رو تیک بگذار.
لینکه دانلود XPLORE ساین شده و رجیستر نشده.
http://www.lonelycatgames.com/download/xplore/xplore_symbian_lcg_1_45.zip

موفق باشی.

نرم افزارو ساین کردم اما نصب نمیشه نمیدونم چرا از خریدن گوشیم پشیمون شدم.ایولSmile (50)

mhdashtdar
2010-06-28, 06:35 PM
نرم افزارو ساین کردم اما نصب نمیشه نمیدونم چرا از خریدن گوشیم پشیمون شدم.ایولSmile (50)
من فایل توی سایت رو تا حالا تست نکردم ببینم نصب می شه یا نه،
یه mapdrive خودم دارم که با این کار می کنم و حجم فایلش هم کمتر از نسخه ی سایته
در هر حال اینو برات upload می کنم
این رو حداقل می دونم که فایل سالم و مشکل نداره
این رو هم تست کن
روشش همون روشی که بالا گفتم

abcdefgh12
2010-06-28, 11:52 PM
با این برنامه میشه 6220c هک کرد
ممنون میشم اگر پاسخ دهید:dont:

ansarweb
2010-06-29, 12:15 AM
سلام دوستان
من برای هک گوشیم که 6220 ورژن 4.13 بود به مشکل برخورده بودم که یک روز به صورت تصادفی اول مپ درایو رو نصب کردم و بعد هلوکس رو (البته می دونم که خود هلوکس مپ رو هم نصب می کنه) و خیلی سریع و راحت گوشیم هک شد کسیانی که هنگام نصب هلوکس گوشیشون مشکل دارنداین روش رو امتحان کنند من که جواب گرفتم

mohamma-am
2010-07-17, 11:46 PM
بعداز ساین نصب شد ولی گیر کرد. 5800ورژن:dont::dont:50

*K!nG*
2010-07-17, 11:54 PM
بعداز ساین نصب شد ولی گیر کرد. 5800ورژن:dont::dont:50

دوست عزیز این ورژن گوشی شما با هیچ برنامه هک نمیشه . تنها راه اون فلش کردن گوشی با فریمور های کوک شده هست که در انجمن هم موجوده :flower:

ahd2005
2010-08-05, 02:24 AM
5230 ver 20 ham namishe faghaba ver 12 be payin mishe

mathematic
2010-08-06, 12:31 PM
دوستان من قبلا گوشیمو با این نرم افزار هک کرده بودم ولی بعد از این که گوشیمو مستر ریست کردم و دوباره هلوکس رو نصب کردم وقتی می زنم گوشیرو هک کنه تمام مراحل رو انجام میده و پیغام میده که همه چیز با موفقیت انجام شد ولی رام پچر رو نصب نمی کنه.
رام پچر رو هم دانلود کردم نصب نمی شه رو گوشیم و عجیب اینجاست که ساین هم نمی شه البته سر و کی هم منقضی نشده و برنامه های دیگه به راحتی ساین می شن
من گیج شدم لطفا راهنماییم کنید

mathematic
2010-08-08, 11:01 AM
دوستان من قبلا گوشیمو با این نرم افزار هک کرده بودم ولی بعد از این که گوشیمو مستر ریست کردم و دوباره هلوکس رو نصب کردم وقتی می زنم گوشیرو هک کنه تمام مراحل رو انجام میده و پیغام میده که همه چیز با موفقیت انجام شد ولی رام پچر رو نصب نمی کنه.
رام پچر رو هم دانلود کردم نصب نمی شه رو گوشیم و عجیب اینجاست که ساین هم نمی شه البته سر و کی هم منقضی نشده و برنامه های دیگه به راحتی ساین می شن
من گیج شدم لطفا راهنماییم کنید

مستر ریست کردم و مشکلم حل شد

SUICIDE
2010-08-16, 12:15 PM
سلام.من که هر کاری کردم نتونستم یه n97 mini رو هک کنم.تمام روشهای ممکن رو با دوستم رفتیم ولی بی نتیجه بوده تمام نسخه های hellox رو هم نصب کردیم ولی هر کدو یه جایی گیر مکنن و هک نمیکنن.اگه کسی روشی رو رفته و جواب گرفته,خواهشن به ما هم بگه.
با تشکر از همه ی مهندسین انجمن

nightwolf1
2010-08-16, 10:03 PM
نوکیا n86 8mp هک نشد version 20.115 rm-484

nima_z
2010-08-17, 04:44 PM
سلام به همگی
من گوشیم 6220 classic هستش.Helloox رو ساین کردم ولی وقتی اجراش میکنم تو Installing rootcerts گیر میکنه
با برنامه Drakkarious هم کار کردم ولی Hellocarbide رو که باز میکنم تو قسمت Menu1 که میزنم از نرم افزار بیرون میره
همه چیزو طبق دستورالعملها کار کردم ولی نمیدونم چرا جواب نمیگیرم خواهش میکنم یکی کمکم کنه دارم منفجر میشم:cry:...فکر کنم گوشیمو آخر سر بشکنمش:mixed:
در ضمن Rompacher و Mapdrives که از تو وبلاگ گرفتم ساین کردم و رو گوشیم ریختم ولی کار نمیکنن پسوندشون بهجای sis که برای 6220 باید باشه sisx هست،این مشکلی نداره؟

nima_z
2010-08-17, 09:44 PM
بابا یه مسلمون پیدا نمیشه بگه ما چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟بد جوری گیر کردم ،دست به دامن کمکاتونم
شمارو به خدا اگه کسی چیزی میدونه بگه
ممنون

!amir!
2010-08-18, 08:21 PM
سلام.من که هر کاری کردم نتونستم یه n97 mini رو هک کنم.تمام روشهای ممکن رو با دوستم رفتیم ولی بی نتیجه بوده تمام نسخه های hellox رو هم نصب کردیم ولی هر کدو یه جایی گیر مکنن و هک نمیکنن.اگه کسی روشی رو رفته و جواب گرفته,خواهشن به ما هم بگه.
با تشکر از همه ی مهندسین انجمن

از این تایپک استفاده کنید:

آموزش هک N97 فیرمورهای v20 و v21 و N97 min (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=58132)

نوکیا n86 8mp هک نشد version 20.115 rm-484
از تایپک زیر استفاده کنید:

[/URL] [URL="http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=58317"]ویژه:آموزش هک N86 فیرمورهای v20 و v21 (http://www.ir-tci.org/forum/forumdisplay.php?f=209#)

سلام به همگی
من گوشیم 6220 classic هستش.Helloox رو ساین کردم ولی وقتی اجراش میکنم تو Installing rootcerts گیر میکنه
با برنامه Drakkarious هم کار کردم ولی Hellocarbide رو که باز میکنم تو قسمت Menu1 که میزنم از نرم افزار بیرون میره
همه چیزو طبق دستورالعملها کار کردم ولی نمیدونم چرا جواب نمیگیرم خواهش میکنم یکی کمکم کنه دارم منفجر میشم:cry:...فکر کنم گوشیمو آخر سر بشکنمش:mixed:
در ضمن Rompacher و Mapdrives که از تو وبلاگ گرفتم ساین کردم و رو گوشیم ریختم ولی کار نمیکنن پسوندشون بهجای sis که برای 6220 باید باشه sisx هست،این مشکلی نداره؟

بابا یه مسلمون پیدا نمیشه بگه ما چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟بد جوری گیر کردم ،دست به دامن کمکاتونم
شمارو به خدا اگه کسی چیزی میدونه بگه
ممنون
ورژن های دیگری از HalloOx را امتحان کنید...

baymohamad
2010-08-24, 04:52 PM
سلام
گوشی 5800 به تاریخ 29/12/2009 با آخرین ورژن های لوکس هک نمی شه
با این همه حال از تمام دوستانی که در این باره زحمت می کشن تشکر و قدر دانی می شود

!amir!
2010-08-25, 12:12 PM
سلام
گوشی 5800 به تاریخ 29/12/2009 با آخرین ورژن های لوکس هک نمی شه
با این همه حال از تمام دوستانی که در این باره زحمت می کشن تشکر و قدر دانی می شود

از فریمور کوک شده استفاده کنید....
برای اطلاعات بیشتر به بخش فریمور مراجعه کنید...

brohter
2010-09-01, 03:40 AM
سلام گوشی من N97 رو installing rootcerts گیر میکنه:mixed:

juice
2010-09-01, 01:58 PM
ويواز پرو هم با اين ورژن هك ميشه؟{چون با ورژن هاي قديمي هك نشد}

parsiak72
2010-09-01, 02:04 PM

ويواز پرو هم با اين ورژن هك ميشه؟{چون با ورژن هاي قديمي هك نشد}

شما بهتره در قسمت s60v5 که مربوط به گوشی شما هست پرسش کنید

برای n97 باید بگم که شما باید از فرمور کوک شده برای هک شده استفاده کنید

پرسش خود را اینجا بپریسد
انجمن تخصصی موبایل > انجمن نوکیا > سری 60 ورژن 5 , Symbian 9.4
پرسش و پاسخ (http://www.ir-tci.org/forum/forumdisplay.php?f=260)

yerozkhob
2010-09-02, 06:57 AM
دوستان هر کی مشکل داره تو این تایپک مشکلش حل میشه (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=85585)

maral_mjj
2010-09-07, 01:41 AM
من N86 8MP V.20.115 RM-484 دارم.رو installing rootcerts گیر میکنه.لطفا کمک

"7"Bahador
2010-09-07, 02:02 AM
دوستان چرا Vivaz هک نمیشه

saeidtop
2010-09-07, 10:54 AM
برای هک گوشی بهتره اول از روش rompacherاستفاده کنید بعد از این روش .من خودم هم این کارو کردم شد.گوشییم هم6120کلاسیکه.

a4a4
2010-09-07, 01:11 PM
روی NOKIA C5جواب میده؟

mahan_jam
2010-09-07, 02:42 PM
من N86 8MP V.20.115 RM-484 دارم.رو installing rootcerts گیر میکنه.لطفا کمک

سلام به همگی

دوستان عزیز واسه اونایی که گیر میکنه
وقتی گیر میکنه
برتامه رو پاک کنید و از نو نصب کنید
اگه بازم گیر کرد روی phone memory نصب کنید
انشالله که حله :glass::student:

himan5800
2010-09-10, 03:06 PM
دوستان 5800 تو تایپک خودتون سوالاتون مطرح کنین. زودتر جواب میگیرین

PaRsA YaRi
2010-09-12, 06:54 PM
N85 Test O.k

PaRsA YaRi
2010-09-12, 07:13 PM
قابل توجه دوستانی که تو مرحله نصب گوشی گیر میکنه اول چند بار بازم امتحان کنن اگه جواب نگرفتن با ریسیت کردن ‎ ‎
حتما نصب میشه کد میان بر ریسیت #7370#*

galavij
2010-09-13, 02:27 PM
:nono:m

sadegh5921
2010-09-16, 08:32 PM
سلام گوشی n86 8mp با مشخصات Rm-485 ورژن 21.006 را با چه روشی میتوان هک کرد؟

ĻǾƦǷ ȚȐ
2010-09-17, 04:15 PM
سلام گوشی n86 8mp با مشخصات Rm-485 ورژن 21.006 را با چه روشی میتوان هک کرد؟

دوست عزیز باید از فریم ور کوک شده این گوشی استفاده کنی.

fhfhjgfjhg
2010-09-23, 10:32 PM
با سلام
ورژن گوشی من 21.006 هستش cer و key رو می خواستم

parsiak72
2010-09-23, 11:39 PM
با سلام
ورژن گوشی من 21.006 هستش cer و key رو می خواستم

شما برای گرفتن cer & key باید توی این تاپیک سریال گوشیت رو بزاری
تاپیک مخصوص درخواست فایل cer از سایت **** (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=81068)

esizara
2010-09-29, 06:25 AM
سلام به همه دوستان. کسی تا حالا موفق شده روی vivaz گارمین نصب بکنه؟

parsiak72
2010-09-29, 06:28 AM
سلام به همه دوستان. کسی تا حالا موفق شده روی vivaz گارمین نصب بکنه؟
خیر اما می شه برنامه ی ovi map رو می شه بدون هک نصب کرد

Arashjan97
2010-10-13, 07:06 PM
من ان 78 دارم. تا چند روز قبل برنامه هلو ايكس و رام پچر نصب ميشد و بخوبي كار مي كردند. .ولي يك دفعه ديگه كار نكرند. گوشي رو مستر ريست كردم . هر دو نصب مي شوند ولي اصلا باز نمي شوند.
حتي فريمورش رو دوباره نصب كردم (همون ورژن قبلي) باز نشدند.

يه راهنمايي كنيد. يا حداقل بگين چي شد يك دفعه ديگه كار نكردند؟

parsiak72
2010-10-13, 08:13 PM
من ان 78 دارم. تا چند روز قبل برنامه هلو ايكس و رام پچر نصب ميشد و بخوبي كار مي كردند. .ولي يك دفعه ديگه كار نكرند. گوشي رو مستر ريست كردم . هر دو نصب مي شوند ولي اصلا باز نمي شوند.
حتي فريمورش رو دوباره نصب كردم (همون ورژن قبلي) باز نشدند.

يه راهنمايي كنيد. يا حداقل بگين چي شد يك دفعه ديگه كار نكردند؟
اگر فرمور رو اپدیت نکرده باشین باید کار کنه
فایل های سیستمی رو پاک کنید
بعد گوشی رو فلش بزنید

اخراج شده
2010-10-14, 07:10 PM
سلام خدمت همه دوستان عزیز . من گوشیم e71 هست و فرمور rm-357 08-02-2010 که این مشخصات تو اون لیست نبود . باید چیکار کنم ؟ خیلی ممنون

bp1987
2010-11-22, 01:21 AM
سلام دوستان من این برنامه رو روی E 71 نصب کردم ولی توی ROMpacher فایل installserver دیده نمیشه و کار نمیکنه...
اگه ممکنه راهنمایی کنید

mamaliss
2010-11-22, 05:06 PM
دوستان یک نفر کمک کنه .......

دوست عزيز شما بايد در برنامه rom patcher فايل open4all را فعال كنيد

armaner
2010-11-22, 06:19 PM
ببخشید روی e5 جواب میده؟و چطوری باید باهاش کار کنم؟

parsiak72
2010-11-22, 08:43 PM
رو x6 جواب می ده ؟؟؟؟؟:god:

اگر ورژن قدیمی باشه بله
اما اگر جدید باشه شما باید از فرمور کوک شده استفاده کنید

باز هم داستان ناتوانی هلوکس در هک ورژنهای جدید ان86 سالار!!

شما باید از ورژن کوک شده استفاده کنید

NGM
2010-11-23, 12:53 AM
آقايون اساتيد و سروران معظم و معزز!

اين گوشي جديد من يعني N86 8MP که به آخرين آپديت اين مدل گوشي مجهز هست، يعني 30.009 اول لومدم هلوکس 2.03 رو نصب کردم. ديدم ارور داد. توي همون تاپيک ديدم که گفته بيا اين تاپيک و اين ورژن جديد رو نصب کن.
با ورژن 2.03 توي مرحله Unpaking files گير ميکرد.
با اين ورژن يعني 2.04 توي مرحله Installing Certificates گير ميکنه.

طبق دستور سازنده توي پست اول همين تاپيک عمل کردم:
گوشي رو توي حالت آفلاين قرار دادم و تست کردم باز، اما مشکل همچنان پابرجاست.

ديدم که توي پست اول اين تاپيک براي گوشي من نوشته:
Nokia N86 8MP (up to 11.043)

ميشه بگين اين يعني چي؟! و من از کجا بفهمم که گوشي من آيا جزو اين هست يا نه!! (ورژنه نه؟!)

و اگر گوشي من هک شدنيه که راهنمايي کنيد. اگر هم نه، راه حلي، برنامه ديگه اي، ترفندي چيزي. دستتون درد نکنه.

من قبل از اين N73 ME داشتم. مثل آب خوردن با App TRK کار ميکردم. عين باقلوا!

علی هاله
2010-11-23, 11:49 AM
آقايون اساتيد و سروران معظم و معزز!

اين گوشي جديد من يعني N86 8MP که به آخرين آپديت اين مدل گوشي مجهز هست، يعني 30.009 اول لومدم هلوکس 2.03 رو نصب کردم. ديدم ارور داد. توي همون تاپيک ديدم که گفته بيا اين تاپيک و اين ورژن جديد رو نصب کن.
با ورژن 2.03 توي مرحله Unpaking files گير ميکرد.
با اين ورژن يعني 2.04 توي مرحله Installing Certificates گير ميکنه.

طبق دستور سازنده توي پست اول همين تاپيک عمل کردم:
گوشي رو توي حالت آفلاين قرار دادم و تست کردم باز، اما مشکل همچنان پابرجاست.

ديدم که توي پست اول اين تاپيک براي گوشي من نوشته:
Nokia N86 8MP (up to 11.043)

ميشه بگين اين يعني چي؟! و من از کجا بفهمم که گوشي من آيا جزو اين هست يا نه!! (ورژنه نه؟!)

و اگر گوشي من هک شدنيه که راهنمايي کنيد. اگر هم نه، راه حلي، برنامه ديگه اي، ترفندي چيزي. دستتون درد نکنه.

من قبل از اين N73 ME داشتم. مثل آب خوردن با App TRK کار ميکردم. عين باقلوا!
دوست گرامی برنامه هلوکس فقط تونایی هک ورژن11.043 ان86 را داره و متاسفانه در هک ورژنهای بالای ان86 عاجزه!تنها راه حل هک ورژنهای جدید ان86 فلش زدن فریموره/من همیشه گفتم اگه هلوکس ان 86 رو هک کرد حرفی برای گفتن داره!موفق باشی/

NGM
2010-11-23, 03:08 PM
دوست گرامی برنامه هلوکس فقط تونایی هک ورژن11.043 ان86 را داره و متاسفانه در هک ورژنهای بالای ان86 عاجزه!تنها راه حل هک ورژنهای جدید ان86 فلش زدن فریموره/من همیشه گفتم اگه هلوکس ان 86 رو هک کرد حرفی برای گفتن داره!موفق باشی/

با تشکر فراوان از شما علي جان.
گوشي من يعني الان ورژنش 30 هست؟!
شما ميگي فلش بزنم. خوب درست. ولي به چه ورژني؟ يا به چه نسخه پيشنهادي کوک شده اي؟

يعني هيچ راه حل ديگه اي نداره؟ برنامه ي ديگه اي، کشکي چيزي!! :cry:

علی هاله
2010-11-23, 03:11 PM
با تشکر فراوان از شما علي جان.
گوشي من يعني الان ورژنش 30 هست؟!
شما ميگي فلش بزنم. خوب درست. ولي به چه ورژني؟ يا به چه نسخه پيشنهادي کوک شده اي؟

يعني هيچ راه حل ديگه اي نداره؟ برنامه ي ديگه اي، کشکي چيزي!! :cry:
فعلا بالاترین ورژن ان86 همینه/برای هک هم راهی بجز فلش نیست

maalamif
2010-11-28, 06:04 PM
با سلام.آیا ورژن 2.04 گوشی N-97 با فریمور 22-0-110 رو هک میکنه؟
با تشکر.
لطفا برنامه ای کاربردی و صد در صد عملی و تست شده برای هک نوکیا N-97 با فریمور 22-0-110 معرفی کنین و برای دانلود بذارین.خیلی ممنون میشم.
مهدی.ا.ف

parsiak72
2010-11-28, 11:16 PM
با سلام.آیا ورژن 2.04 گوشی N-97 با فریمور 22-0-110 رو هک میکنه؟
با تشکر.
لطفا برنامه ای کاربردی و صد در صد عملی و تست شده برای هک نوکیا N-97 با فریمور 22-0-110 معرفی کنین و برای دانلود بذارین.خیلی ممنون میشم.
مهدی.ا.ف
خیر با این برنامه هک نمیشه و شما فقط باید فرمور کوک شده استفاده کنید و با اون فلش بزنید

hamed11531
2010-11-29, 10:04 PM
گوشی من x6 16gb هست
با ورژن : 21.0.004
rm:559
آیا جواب می ده؟؟؟

RED-PHONIX
2010-12-08, 08:51 PM
من گوشیم 6120 کلاسیک ورژن 7.20 رو هک کردم
در زمان applying patch حدود دو سه ساعت گوشی رو گذاشتم ولی دیدم تموم نمیشه کنسل کردم بعد دیدم هک شده می خواستم بدونم مشکلی برای گوشی پیش نمیاد؟
طبق آموزش کارایی که برای این مشکل گفته بود رو انجام دادم ولی فایده نداشت اگه می شه راه حل دیگه ای بزارید

mohmad_ka
2010-12-25, 06:36 PM
وسط نصب گیر میکند و هنگام ورود ای پی بسته است خواهشا باز کنید بنده قاتون را نقض نکردم و دوستدار سایت شمایم با تشکر mohmad_ka

bestali
2011-01-13, 01:03 AM
سلام
گوشی
E52
با این روش هک میشه یا نه

سلام
تا ورژن 022.009 هک میشه!:snitch:

2011-01-20, 07:27 PM
با سلام من n8 دارم برای ساین نرم افزار از چی باید استفاده کنم

parsiak72
2011-01-20, 07:28 PM
شما برای هک این گوشی به ادرس زیر برید

هک گوشی n8 ورژن 011 (uda) (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=96788)

2011-01-23, 11:34 AM
:wac:باسلام n97(22.0.110)j
هک میشه

parsiak72
2011-01-23, 12:10 PM
:wac:باسلام n97(22.0.110)j
هک میشه
بله
شما به راحتی میتونید گوشی n97 رو با فرمور کوک شده فلش بزنید
برای این کار باید برنامه زیر رو نصب کنید و اموزش هارو کامل مطالعه کنید

آموزش کامل نرم افزار JAF بدون نیاز به باکس ( با لیتک مستقیم (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=51100)
تاپیک راهنمای آسان و جامع فلش گوشی های Nokia - انجمن تخصصی موبایل (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=72656)
تاپیک جامع فرمور های هک شده سری 5 بدون تغییر اضافه(اپدیت26/12/2010) (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=85836)

AliMaldar
2011-01-28, 02:26 AM
سلام
هرکاری کردم نتونستم C6 روهک کنم وحالامطمئنم که با هیچکدوم از Helloox ها هک نمیشه.
البته نسخه ی نرم افزاری گوشی روآپدیت کردم والن نسخه ی نرم افزاریش اینه(20.0.042)
کسی هست یه راه واسه هک کردنش بهم نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:angry::angry::ang ry::angry::angry::angry:
:D

Damir
2011-01-28, 02:41 AM
سلام
هرکاری کردم نتونستم C6 روهک کنم وحالامطمئنم که با هیچکدوم از Helloox ها هک نمیشه.
البته نسخه ی نرم افزاری گوشی روآپدیت کردم والن نسخه ی نرم افزاریش اینه(20.0.042)
کسی هست یه راه واسه هک کردنش بهم نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:angry::angry::ang ry::angry::angry::angry:
:D
دوست عزیز گوشیهای جدید با آپدیتهای جدید با هیچ برنامه ای قابل هک نیستند
شما میتونید از طریق فلش زدن گوشی را هک کنید
به بخش فریمور مربوطه مراجعه نمائید.

sinaw550
2011-01-28, 02:45 AM

با سلام برای دریافت آخرین نرم افزار به لینک زیر مراجعه فرمایید.

http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=104546

shakib-021
2011-02-02, 10:28 AM
سلام دوستان.يه سوال داشتم اكه كوشيمو آبديت كنم بايد دوباره هكش كنم؟ ممنونم

parsiak72
2011-02-02, 10:42 AM
سلام دوستان.يه سوال داشتم اكه كوشيمو آبديت كنم بايد دوباره هكش كنم؟ ممنونم
بله شما بعد از اپدیت باید دوباره گوشی رو هک کنید
درضمن حتما چک کنید که بعد از اپدیت گوشی شما با این برنامه قابل هک هست یا نه
اگر نباشه باید از فرمور کوک شده برای هک گوشی استفاده کنید

mertool
2011-02-06, 10:00 AM
سلام
من 6720 کلاسیک دارم. با hellox وقتی میخوام گوشیمو هک کنم، تا installing rootcerts میره اما رو این قسمت گیر میکنه، چه کنم؟

parsiak72
2011-02-06, 10:36 AM
سلام
من 6720 کلاسیک دارم. با hellox وقتی میخوام گوشیمو هک کنم، تا installing rootcerts میره اما رو این قسمت گیر میکنه، چه کنم؟
شما باید از فرمور کوک شده استفاده کنید و فلش کنید برای این کار شما باید برنامه ی جف و اموزش های زیر رو مطالعه کنید

آموزش کامل نرم افزار JAF بدون نیاز به باکس ( با لیتک مستقیم ) (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=51100)
تاپیک راهنمای آسان و جامع فلش گوشی های Nokia ( آپدیت 89/10/20) (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=72656)

redmedal
2011-02-07, 12:18 AM
سلام گوشی من 5800 ورژن 52 rm356 هست ولی وقتی میخوام هکش کنم تا وسط میره دیگه ادامه نمی ده همینطور لود میکنه و نصبش کامل نمیشه لطفا دوستان راهنمایی کنید با تشکر

parsiak72
2011-02-07, 03:14 PM
سلام گوشی من 5800 ورژن 52 rm356 هست ولی وقتی میخوام هکش کنم تا وسط میره دیگه ادامه نمی ده همینطور لود میکنه و نصبش کامل نمیشه لطفا دوستان راهنمایی کنید با تشکر
شما برای هک این گوشی با این ورژن نمی تونید از این برنامه استفاده کنید
برای هک این گوشی باید از فرمور کوک شده استفاده کنید و با اون فلش بزنید
برای اموزش فلش و برنامه های مورد نیاز به تاپیک زیر استفاده کنید

آموزش کامل نرم افزار JAF بدون نیاز به باکس ( با لیتک مستقیم ) (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=51100)
تاپیک راهنمای آسان و جامع فلش گوشی های Nokia ( آپدیت 89/10/20) (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=72656)

emetal
2011-02-13, 09:21 PM
با تشکر از شما
از همان ابتدا مشکل سرتیفیکیت می گیره و نصب نمیشه
با وجودیکه برنامه شما ساین شده است.
البته با برنامه دیگری (HelloCarbide) هک شد ولی وقتی که فایل instalserver.exe
رو کپی می کنم باز هم error داد در کل هک انجام نشد.

parsiak72
2011-02-13, 09:43 PM
با تشکر از شما
از همان ابتدا مشکل سرتیفیکیت می گیره و نصب نمیشه
با وجودیکه برنامه شما ساین شده است.
البته با برنامه دیگری (HelloCarbide) هک شد ولی وقتی که فایل instalserver.exe
رو کپی می کنم باز هم error داد در کل هک انجام نشد.
شما باید این برنامه رو با سرتیفیک مخصوص گوشی خودت ساین کنی
تا برنامه نصب بشه

ice men
2011-02-24, 04:32 PM
من از نرم افزار هک گوشی استفاده میکردم.اما دیروز گوشیمو اپدیت کردم و هک را نصب کردم اما هنگام نصب برنامه ها کار نمیکنه
گوشیم همn73
v4.0839.42.2.1
RM-133
لطفا اگه میشه راهنماییم کنید

کوچیک شماice men

parsiak72
2011-02-24, 04:34 PM
من از نرم افزار هک گوشی استفاده میکردم.اما دیروز گوشیمو اپدیت کردم و هک را نصب کردم اما هنگام نصب برنامه ها کار نمیکنه
گوشیم همn73
v4.0839.42.2.1
RM-133
لطفا اگه میشه راهنماییم کنید

کوچیک شماice men
این گوشی با این ورژن با این برنامه قابل هک هست
یک بار گوشی رو ریست و مموری رو فرمت کنید و دوباره امتحان کنید

ice men
2011-02-24, 04:46 PM
من از نرم افزارHelloCarbide استفاده میکنم اما بازم عمل نکرد
ice men

parsiak72
2011-03-13, 02:40 PM
گوشی منNokia C5 v061.005 (RM-645) K میخاستم بدونم چطور هک مشه
شما برای هک این گوشی باید از فرمور کوک شده استفاده کنید و با اون فلش بزنید
این فرمور کوک شده برای گوشی شما
هک گوشی C5 ورژن 061.005 (CNT) کوک شده (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=99275)
و این هم اموزش فلش

mr9
2011-05-07, 09:03 PM
دوست عزیز باید جواب بده

نه گير ميكنه و اصلا اين مرحله (نصب روت سرت) تموم نميشه
گوشيم
N79
ممنون مي شم اگه راهنماييم كنين

mohamma-am
2011-05-08, 05:28 PM
با سلام خدمت دوستان فکر کنم این دیگه آخرش بیش از 90% وهک میکنه . خودم آخرین ورژن 5800 (52) رو هک کردم:ph34r2:
روش کار : فایل دوم رو نصب و اولی رو ساین بعد نصب میکنید.
بعداز نصب آیکن HackItرو اجرا و منتظر و بعد تمام.:flower:
دوستان نتیجه گرفتن اعلام کنند.:worried:

mr9
2011-05-08, 05:45 PM
با سلام خدمت دوستان فکر کنم این دیگه آخرش بیش از 90% وهک میکنه . خودم آخرین ورژن 5800 (52) رو هک کردم:ph34r2:

نه بابا
ارور requested access app granted ميده
تا حالا هر راهي رو رو اين ان 79 امنحان كردم نشده:(
تو رو خدا يكي كمك كنه
مرسي

mohamma-am
2011-05-08, 06:16 PM
نه بابا
تو رو خدا يكي كمك كنه
مرسي

یک بار کوشی رو فلش دستی بزن بعد امتحان کن:ohno:

™ΛΛo®teza
2011-05-08, 06:48 PM
نه بابا
تو رو خدا يكي كمك كنه
مرسي

به این تاپیک برو انجامش بده میشه!
قبل شروع restart factory کن.

موفق باشی!

*K!nG*
2011-05-09, 09:56 AM

دوست عزیز قبل از پست زدن حتما در انجمن جستجو کنید . این روش قبلا در سایت قرار گرفته است :

جدیدترین و ساده ترین روش هک گوشی های سیمبیان نوکیا 2011 Root Certificate hack (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=115847)

سورپرايز:هك كردن گوشي هاي سيمبيان با اسانترين و بهترين روش (جديد)JustHackIt! Easiest hack by CodeRUS (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=115874)

نه بابا
تو رو خدا يكي كمك كنه
مرسي

دوست عزیز n79 با روش زیر به راحتی قابل هک است :

اخرین ورژن HelloOX2 v2.03 (http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=47952)

Mostahid
2011-07-18, 04:00 PM
دوستان سلام، من سرتیفیکیت برای مبایل ام ضرورت دارم سیریال نمبر مبایل ام 351979046535118 است دوستان لطف نموده کمکم نمایید. مودل مبایل ام نوکیا ان97 mini است و ورژن اش 11 است.

+Ali
2011-07-18, 04:06 PM
دوستان سلام، من سرتیفیکیت برای مبایل ام ضرورت دارم سیریال نمبر مبایل ام 351979046535118 است دوستان لطف نموده کمکم نمایید. مودل مبایل ام نوکیا ان97 mini است و ورژن اش 11 است.
دوست عزیز دیگه هیچ سایتی فایل سر و کی نمیده
باید از فریمور های هک شده استفاده کنین

sajad3764
2011-07-25, 10:15 AM
باسلام نوکیا N82 باسریال 358984013734689
لطفا فایل cer رو برام بگیرید

yasintanha
2011-07-25, 10:36 AM
نحوه ی هک x6 16GB رو بنویسید

Hamid
2011-07-25, 10:39 AM
باسلام نوکیا N82 باسریال 358984013734689
لطفا فایل cer رو برام بگیرید

نحوه ی هک x6 16GB رو بنویسید

مـــهم : اطلاعيه در مورد دريافت فايل cer براي ساين برنامه ها (http://www.ir-tci.org/forum/showpost.php?p=1054577&postcount=4228)